Koud hé - Reisverslag uit Jubaylāt, Soedan van Cor Krottje - WaarBenJij.nu Koud hé - Reisverslag uit Jubaylāt, Soedan van Cor Krottje - WaarBenJij.nu

Koud hé

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 November 2012 | Soedan, Jubaylāt

beste mensen, vanwege veelvuldig verzoek, zal ik weer proberen mijn kapsel bij de foto's te plaatsen.
Het probleem met het uploaden is dat het internet hier traag is en soms wegvalt omdat de stroom wegvalt. En ik heb niet altijd zin om dan weer opnieuw te beginnen. Gelukkig ben ik weer geheel okselfris en ben weer volop aan de slag. vind het wel jammer dat ik nauwelijks van de compound afkom maar wat het zwaarste weegt is nu de administratie bijwerken en houden. Gelukkig is Sylvia een uitstekende hulp maar zij gaat volgend jaar weer in Zuid-Afrika studeren.
De titel hier boven gold deze week ook voor hier. Donderdag had ik zelfs koude voeten. Het was hier behoorlijk fris en je zag mensen met winterkleding lopen! Het weer is ook hier van slag want behalve gisteren hebben we elke dag heftige onweersbuien gehad en dat vallen er in een paar uur enorme hoeveelheden water. Mijn kamer ligt wat hoger dat voorlopig hou ik het droog.
Gisteren een lange wandeling gemaakt, omdat ik verdwaalde weliswaar noodgedwongen, maar het was wel lekker .Heb een heel ander stuk van Juba gezien. Minder arm dan waar wij verblijven. Het was best zonnig en ben enigszins bijgekleurd. ik kom niet erg bruin terug want je laat het wel uit je hoofd veel in de zon te vertoeven.
Nou dat was het weer voor dit moment, zal me nu op de foto,s werpen.
Groetjes, Cor

  • 11 November 2012 - 00:43

    Corrie Roosendaal:

    Hallo Cor,

    Hartelijk dank voor je telefoontje, je verraste me wel, ik wist niet dat je daar aan gedacht had.
    Jij bent ook binnenkort jarig of ben je al jarig geweest? Volgens mij was dat in November/
    Ik wil je alsnog of alvast van harte feliciteren.
    Hoe is het verder in Soedan? Je kapsel vond ik prima, eigenlijk niet veel anders dan anders in Djoeba kunnen ze ook goed knippen.

    groetjes Corrie

  • 11 November 2012 - 17:31

    Rita Eijkelenboom:

    gelukkig dat het weer goed met je gaat. Hier is het herfst mooie kleuren in de natuur. En wat je verjaardag betreft sluit ik me bij de eerste reactie aan. Jammer dat ik dat niet wist, want anders had ik ervoor kunnen zorgen dat je per postduif een kaart van veel bruggers had ontvangen of vliegen postduiven niet op Djoeba?
    Ik stuur je binnenkort nog een email, want ik heb leuk nieuws voor je, maar ik houd je nog even in spanning. Je moet wachten tot na volgende week. Een hartelijke groet van Rita

  • 11 November 2012 - 17:31

    Rita Eijkelenboom:

    gelukkig dat het weer goed met je gaat. Hier is het herfst mooie kleuren in de natuur. En wat je verjaardag betreft sluit ik me bij de eerste reactie aan. Jammer dat ik dat niet wist, want anders had ik ervoor kunnen zorgen dat je per postduif een kaart van veel bruggers had ontvangen of vliegen postduiven niet op Djoeba?
    Ik stuur je binnenkort nog een email, want ik heb leuk nieuws voor je, maar ik houd je nog even in spanning. Je moet wachten tot na volgende week. Een hartelijke groet van Rita

  • 13 November 2012 - 00:08

    CorrieRoosendaal:

    Hallo Cor,
    Sorry voor de wat voorbarige felicitaties, ik dacht dat je 4 november jarig was in plaats van 4 december.
    Ik was er in ieder geval op tijd bij,
    groetjes Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

Actief sinds 27 Juli 2012
Verslag gelezen: 1011
Totaal aantal bezoekers 17807

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2012 - 02 Februari 2013

Confident Children out of Conflict

Landen bezocht: